یه زندگی؛ غیر فیزیکی…‏
Header

Entry for May 22, 2008

خرداد ۲ام, ۱۳۸۷ | نوشته‌شده به دست امین در قدیمی | یاهو 360‏

از مشخصه های اعضای نمونه ۳۶۰

اول اینکه اگر به تعداد دوستای لیستشون نگاه کنی بالای ۲۵۰ نفراند و اگه پسر باشند اکثریت لیستشون رو دختر ها جا خوش کردند و اگه دختر باشند پسر ها مصادره کردند

دومین مشخصه تعداد پروفایلهاشونه که اگه خیلی آدم مظلوم و خجالتی باشند ۳،۲ تا و اگه سر به زیر باشند و ساکت تا ۱۲ پروفایل هم دیده شده ، خوب اگه شما نمی دونین که تو کدام پروفایلش هستید کافیه به شماره کنار عکسش نگاه کنید

سوم ، شیوه بلاگ نویسی این افراد هستش که اگه نگاهی به آرشیو بندازین یک پست رو حتما می یابید که نوشته شده : این عقشششش منننننننه….که عکس محبوب دوست داشتنیشون رو گذاشتن پشت ویترین بلاگ واسه نمایش ، بین ۲۰ تا ۳۰ پست می بینید که از لفظ آخی !! ببینید چقدر خشجلهههههههه…. که توشون از زوایای مختلف عکس سگشون ، گربشون ، موششون!!!! کفترشون ، سوسکی که با هاش زندگی می کنند ، گنجشک روی درخت جلوی خونشون و… رو انداختن

چهارم ، شیوه نگارش اونا تو کامنت هاست که تمام واج های گفتاری رو با تغییر در جاهاشون به کار می برند ، واژه هایی مثل : خوشگل ، خوبی ، باشه ، عشقم به ترتیب تغییر می کنه به : خوجگل ، خوفی ، باووووجه ، عجقم . خلاصه که حرف کم مصرف ج در زبان فارسی به پر مصرف ترین حرف در این نگارش می رسه!

به این موارد هم می شه اشاره کرد : اکثر عکس ها سیاه-سفید هستند ، عکس های همه پسرها شبیه هم : همه عینک زده ، ته ریش دارند ، موها سیخ شده و طرز فیگور گرفتن همه یکسان و گاها پشت ماشین ، بغل ماشین ، کنار ماشین ، زیر ماشین هستند . دختر ها هم به همین منوال ، همه شبیه هم ، دور از هر نوع تنوعی ، اغلب عکس ها با موبایل و پشت آینه گرفته شده، حیفه که گوشی هاشون تو عکس نباشه ، اگه از تمشون بخوایم صحبت کنیم ، یا کلکسیونی از عکس های خواننده ها ، بازیگرها است یا مارک های لباس . تعداد کامنت ها نکته ریز دیگری است که خب ، بسته به جذابیت ، ۳۰۰۰ تا کمترینشون هستش به بالا ، شما هم اگر می خواهید کامنتاتون زیاد بشن یکی در میان خودتون واسه خودتون کامنت بذارین!

شما می‌توانید ما را دنبال کنید از خوراک RSS 2.0 و یا پاسخ بگذارید در صورت تمایل، بازتاب بفرستید.

یک پاسخ



پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.